torstai 2. joulukuuta 2010

Valokuvatorstai187

"Tällä viikolla inspiksenä toimii Petri Laaksosen Täällä Pohjantähden Alla kappaleen sanat ja/tai musiikki. Ihan alimmaisena linkki kappaleeseen youtubessa.

"Täällä Pohjantähden alla, korkeimmalla kukkulalla
Katson kauas kaukaisuuteen, tulet uniin uudestaan.
Täällä Pohjantähden alla, taivas täyttyy purppuralla
siitä suojakseni peiton minä itselleni saan.

Ja alla Pohjantähden minä tulen, minä lähden
Ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen.

Täällä Pohjantähden alla, murheita on laulajalla,
täällä kuu kumoittava on myös alakuloinen.
Täällä Pohjantähden alla,hiipii sieluun asti halla,
ja tunteet tappamalla, rikki repii sydämen.

Ja alla Pohjantähden minä tulen, minä lähden
Ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen.

Täällä Pohjantähden alla,korkeimmalla kukkulalla
Katson kauas kaukaisuuteen, tulet uniin uudestaan.
Täällä Pohjantähden alla, taivas täyttyy purppuralla
siitä suojakseni peiton minä itselleni saan.

Ja alla Pohjantähden minä tulen, minä lähden
Ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen.

Ja alla Pohjantähden minä tulen, minä lähden
Ja vain Pohjantähden nähden itken vuokses kyyneleen."

Säv: Petri Laaksonen

San: Turkka Mali

http://www.youtube.com/watch?v=ORdVF8Vnc4Q&feature=related "

Eilisen auringonlaskun purppura sopii just tähän haasteeseen - "Täällä Pohjantähden alla, taivas täyttyy purppuralla
siitä suojakseni peiton minä itselleni saan."
:)


Käy katsomassa muiden torstaikuvat klikkaamalla

20 kommenttia:

Tapsu kirjoitti...

Komea kuvahan tämä on, omani oikeastaan pilasin kikkailemalla siihen sen kuunkin :)

Miia/ Rajalan tupa kirjoitti...

Kommentoit linkityksestä...eli en mä kyllä osannut mitään html- koodeja siihen kuvaan saada mutta tosiaan ihan vaan lisää gadget: lisää kuva(kuvan kopiointi), lisää linkki...

Kaikki muutkin arvontaani mukaan!

Tiina Linkama kirjoitti...

Hieno on purppurataivas, todellakin kuin peitto!

SariW kirjoitti...

Vau mikä kuva ja mitkä värit ! Ihana !

Krisu kirjoitti...

tosi hienot värit!
Sun uusi bannerikuva on erityisen ihastuttava.

Helena kirjoitti...

Onpa hyvinkin taivas täyttynyt prppralla...

peregrina kirjoitti...

Huikea väri!

arleena kirjoitti...

Todella kaunis purppurainen taivas.

Unknown kirjoitti...

Makee taivas enkä ole nähnyt noin upeeta sitten kesän.

Liplatus kirjoitti...

Punakkata kauniisti...pakkastako tullene:;)

-maiju- kirjoitti...

Ompa hienon näköinen taivas täällä! Hyvin olet onnistunut sen vangitsemaan kuvaan.
Vähän mainostankin samalla uutta haastejuttua, täälläkin voi käydä kurkkimassa ja osallistumassa http://alkukirjaimet.blogspot.com/

Sirokko kirjoitti...

Purppurapeitto onkin saanut valokuvaajat liikkeelle, onhan se upea ja hyvin onnistuit sen tallentaa. Tuo peitto tosin lämmittää vain sydäntä, samoin kuin mukana tuleva laulu.

Sara Chapman kirjoitti...

The pink sky and the pink flowers below are both so beautiful.

kaanon kirjoitti...

Onpas kerrakseen purppuraa.

Liisa kirjoitti...

No tässä on toistaiseki eniten purppuraa. Hieno kuva!

aino kirjoitti...

Kyllä on upeaa katsella purppuraista taivasta.

tanssiva harmaa pantteri kirjoitti...

Purppurapeitto näyttää oikein pehmeältä. ;)

Inkivääri kirjoitti...

Kiitos kivoista kommenteista, luonto se meille järjestää hienoja kuvaushetkiä:)

aimarii kirjoitti...

On valtavan kaunis purppurapeitto!

pappilan mummo kirjoitti...

Jännän värinen taivas. Joskus vanhat sanoivat, että kun taivas on tuollainen, niin se tietää sotaa.

Amazing Counters